Sunday, August 9, 2009

Bosnian Love Songs


Bosnian, originally uploaded by hoveringdog.

Sevdalinkas are love songs of Bosnia, Sarajevo, Mostar sang for centuries. Sevdalinka is the authentic music heritage of Bosnia and Bosnians, but popular across the former Yugoslav region, especially in Serbia, Montenegro, Macedonia. Its roots reach back to the age of Ottoman Empire rule on the Balkan peninsula, but the actual composers of many sevdalinkas are unknown. The combination of Oriental, European and Sephardic elements make it stand out among other kinds of folk music in the Balkans.

Himzo Polovina (1927 in Mostar, Bosnia and Herzegovina – 1986 in Sarajevo, Bosnia) was a Bosnian singer and songwriter, most famous for collecting and performing sevdalinka songs.

Akšam geldi
Ali-paša na Hercegovini
Anadolka
Cijele noc'i hladovina
C(ije je ono djevojc(e
C(udna jada od Mostara grada
Djevojka je zelen bor sadila
Dobro došli kic'eni svatovi
Dunjaluc(e golem ti si
Dvore gradi Komadina Mujo
Ehlimana
Emina 1
Emina 2
Falila se lijepe Mare majka
Gon?e ruzo
Haj oj djevojko
Hasanagin sevdah 1
Hasanagin sevdah 2
Ikindija
Imal' jada ko kad akšam pada
Imam curu malenu
Izvi se Mujo na grade
Ja zagrizoh šareniku jabuku
Jasenice nestalo ti gaza
Jesi li c(ula dušo
Još ne svic'e rujna zora
Jutros pro?oh kroz c(aršiju
Kad ja po?oh na Bentbašu 1
Kad ja po?oh na Bentbašu 2
Kad se jangin iz sokaka pomoli
Karanfile cvjec'e moje
Kliknu vila sa vrha Porima
Komšinica
Kradem ti se u vec(eri
Kraj tanana šadrvana
Lijepi li su mostarski duc'ani
Lutaj pjesmo kazi dragoj
Magla pala do pola Saraj'va
Mehmed paša tri cara sluzio 1
Mehmed paša tri cara sluzio 2
Meni draga sitna pisma piše
Mila majko šalji me na vodu
Moj behare ko li mi te bere
Moj zumbule, moj bulbule
Mujagu majka budila
Mustafuu majka budila
Na prijestolju sjedi sultan
Nema ljepše cure od malene ?ule
Oj boga ti siva ptico sokole
Oj djevojko dzidzo moja
Oj djevojko pod brdom
Okladi se momc(e i djevojc(e
Omere,prvo gledanje
Otputovah u daljine
Otvor vrata od hamama
Pod Skoc(ic'em trava pogazena
Pod Skoc(ic'em trava pogazena
Pod Skoc(ic'em trava pogazena [ 2 ]
Pokraj kuc'e male
Pokraj vrela
Poletjela dva goluba
Poljem se vija Hajdar delija
Pusti me majko
Razbolje se lijepa Hajrija
Sarajevo divno mjesto
Sarhoš Aljo drume zatvaraše
Sitan kamen do kamena
Sjec'aš li se kad si lani
Snijeg pade na behar na voc'e
Stade se cvjec'e rosom kititi 1
Stade se cvjec'e rosom kititi 2
Sunce tone dan se kloni
Širi mjesec po Igmanu zrake
Široka kita rakita
Tamburalo momc(e uz tamburu
Telal vic(e po Hercegovini
Trepetljika trepetala
Tri livade, nigdje hlada nema
U lijepom starom gradu Višegradu 1
U lijepom starom gradu Višegradu 2
U Stambolu na Bosforu 1
U Stambolu na Bosforu 2
U Trebinju gradu
Uspavac'u cvijetak uspomena mojih
Vino piju age Sarajlije
Voljelo se dvoje mladih
Zaplakala stara majka

No comments: